Asiakaspalvelu ja yhteystiedot
Kulutusluotottaja.fi tarjoaa monipuoliset yhteydenottokanavat, jotta voit valita itsellesi sopivimman tavan asioida kanssamme. Verkkopalvelumme kautta saat kätevästi hoidettua laina-asiasi, ja lainahakemuksen täyttäminen onnistuu suoraan verkossa milloin tahansa.
Palvelukanavamme:
- Verkkolomake
- Sähköposti
- Puhelinpalvelu
- Chat-palvelu
Asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiisi lainoista, hakemuksista ja sopimusehdoista. Palvelemme sinua suomeksi ja hoidamme asiasi ammattitaidolla. Voit ottaa yhteyttä niin uutena asiakkaana kuin nykyisenä lainanottajana.
Kun olet yhteydessä meihin, pidäthän seuraavat tiedot valmiina:
- Henkilötunnuksesi
- Mahdollinen hakemus- tai sopimusnumero
- Kysymyksesi tai asiasi pääkohdat
Näin voimme palvella sinua mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti. Huomioithan, että henkilökohtaisia tietoja käsittelemme ainoastaan tietoturvallisten kanavien kautta.
Ota yhteyttä nopeasti verkossa
Verkkopohjainen asiointi on tehty mahdollisimman suoraviivaiseksi Kulutusluotottaja.fi:ssä. Yhteydenotto onnistuu kätevästi verkkolomakkeella tai chat-palvelun kautta suoraan selaimessasi.
Verkkolomake
Täytä lomake suoraan sivustollamme. Saat vastauksen sähköpostiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Chat-palvelu
Reaaliaikainen keskustelu virkailijamme kanssa. Nopein tapa saada vastaus yksinkertaisiin kysymyksiin.
Verkkoasiointi mahdollistaa laina-asioiden hoitamisen juuri silloin kun sinulle sopii. Voit täyttää lomakkeen tai avata chat-keskustelun millä tahansa laitteella – tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
Kun lähetät viestin verkkolomakkeella, saat automaattisen vahvistuksen viestisi vastaanottamisesta. Näin tiedät, että asiasi on otettu käsittelyyn.
Näin tavoitat meidät parhaiten
Kulutusluotottaja.fi tarjoaa useita yhteydenottokanavia, joista voit valita tilanteesi mukaan sopivimman. Nopein tapa hoitaa laina-asiasi on käyttää verkkopohjaisia palveluitamme.
Suosittelemme ensisijaisesti:
- Verkkolomakettamme kiireettömiin asioihin
- Chat-palvelua nopeisiin kysymyksiin
- Puhelinpalvelua monimutkaisempiin tilanteisiin
Lainahakemuksen jättäminen onnistuu suoraan verkkopalvelussamme. Hakemuksen täyttäminen vie vain muutaman minuutin, ja saat päätöksen nopeasti.
Kiireellinen asia?
Käytä chat-palveluamme tai soita. Näin saat vastauksen välittömästi.
Ei kiirettä?
Verkkolomake on paras vaihtoehto. Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Muistathan, että verkkoasiointi on mahdollista kellon ympäri. Voit jättää hakemuksen tai yhteydenottopyynnön milloin vain, ja käsittelemme sen heti seuraavana arkipäivänä.
Milloin olemme palveluksessasi?
Kulutusluotottaja.fi:n verkkopalvelu on käytettävissäsi vuorokauden ympäri. Voit täyttää lainahakemuksen tai käyttää kulutusluottolaskuria lainan kulujen arviointiin milloin tahansa.
Palveluaikamme:
- Verkkopalvelu: 24/7
- Puhelinpalvelu: arkisin 9-17
- Chat: arkisin 9-16
- Sähköpostivastaukset: arkisin 24h sisällä
Huomioithan, että juhlapyhinä ja arkipyhinä henkilökohtainen palvelumme on suljettu. Verkkopalvelumme toimii kuitenkin normaalisti myös näinä aikoina.
Arkisin
Kaikki palvelukanavamme ovat käytössäsi täydessä laajuudessa.
Viikonloppuisin
Voit asioida verkkopalvelussamme ja jättää yhteydenottopyynnön.
Kiireellisissä tapauksissa suosittelemme ottamaan yhteyttä arkisin virka-aikaan, jolloin voimme palvella sinua välittömästi kaikissa laina-asioissasi.
Turvallinen asiointi kanssamme
Kulutusluotottaja.fi suojaa kaikki verkkopalvelun kautta tehtävät toimenpiteet vahvalla SSL-salauksella. Voit huoletta hoitaa laina-asiasi digitaalisesti, sillä käytämme pankkitasoista tietoturvaa.
Näistä tunnistat turvallisen asioinnin:
- Selaimen osoiterivillä näkyy lukittu riippulukko
- Sivuston osoite alkaa https://-etuliitteellä
- Vahva tunnistautuminen pankkitunnuksilla
Käsittelemme henkilötietojasi aina luottamuksellisesti ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Verkkosivustomme käyttää ajantasaisia tietoturvateknologioita tietojesi suojaamiseen.
Verkkoasiointi
Kaikki tiedonsiirto on salattua ja suojattua. Voit täyttää lainahakemuksen turvallisesti millä tahansa laitteella.
Henkilöllisyyden varmistus
Käytämme vahvaa sähköistä tunnistautumista henkilöllisyytesi varmistamiseen.
Huolehdimme myös omalta osaltasi tietoturvasta. Muistathan kirjautua ulos palvelusta asiointisi päätteeksi ja välttää julkisten verkkojen käyttöä arkaluontoisten tietojen käsittelyssä.
Nopein tapa saada vastaus kysymykseesi
Tarvitsetko pikaista vastausta laina-asiaasi? Chat-palvelumme tarjoaa välittömän yhteyden asiantuntijaamme. Se on tehokkain kanava etenkin, kun haluat tietoa nopeasta kulutusluotosta.
Kiireelliset kysymykset
Chat-palvelu arkisin 9-16
Vastaamme heti lainaehdoista ja hakemuksista
Monimutkaisemmat asiat
Puhelinpalvelu arkisin 9-17
Syvällisempää neuvontaa vaativat tilanteet
Jos sinulla on useita lainoja ja kaipaat neuvoja niiden järjestelyyn, kannattaa tutustua kulutusluottojen yhdistämispalveluumme. Tällaisissa tapauksissa suosittelemme varaamaan rauhallisen hetken puhelinkeskustelulle.
Nopean vastauksen varmistamiseksi:
- Kerro viestissäsi selkeästi asiasi pääkohdat
- Mainitse mahdollinen hakemusnumerosi
- Vältä arkaluontoisten tietojen lähettämistä sähköpostitse
Verkkopalvelumme toimii ympäri vuorokauden, joten voit jättää viestisi milloin tahansa. Käsittelemme kaikki yhteydenotot saapumisjärjestyksessä heti seuraavana arkipäivänä.
Miten voimme auttaa laina-asiassasi?
Kulutusluotottaja.fi tarjoaa räätälöityä apua juuri sinun lainatilanteesi mukaan. Olit sitten hakemassa uutta lainaa tai tarvitset neuvoja nykyisen lainasi kanssa, autamme sinua mielellämme.
Uusi lainahakemus
- Lainamäärän kartoitus
- Hakemuksen täyttöapu
- Lainaehtojen läpikäynti
Nykyinen laina
- Maksujärjestelyt
- Lainan muutokset
- Lisälainan mahdollisuus
Neuvomme sinua kaikissa lainaan liittyvissä kysymyksissä. Kerro meille tilanteesi, niin etsimme yhdessä parhaan ratkaisun.
Autamme esimerkiksi näissä:
- Lainamäärän ja takaisinmaksuajan valinta
- Hakemuksen täyttäminen oikein
- Tarvittavien liitteiden toimitus
- Lainapäätöksen tulkinta
Voit myös pyytää tarkempaa selvitystä lainan kuluista tai keskustella erilaisista lainan takaisinmaksuvaihtoehdoista. Palvelemme sinua aina henkilökohtaisesti ja tilanteesi huomioiden.
Yhteenveto ja pääpointit
Kulutusluotottaja.fi palvelee sinua verkossa ympäri vuorokauden. Lainahakemuksen täyttäminen onnistuu milloin vain, ja verkkosivustomme tarjoaa kattavat tiedot lainapalveluistamme. Olemme tehneet lainan hakemisesta mahdollisimman vaivatonta – kaikki hoituu sähköisesti ilman paperisia lomakkeita.
Sivustomme kautta voit hakea kulutusluottoa turvallisesti ja kätevästi. Sähköinen asiointi mahdollistaa nopean käsittelyn ja vastauksen saamisen lainahakemukseesi. Tarvittaessa lisätietoja löydät kattavasta ohjeistuksestamme verkkosivuiltamme.
Plussat
- Palvelu käytettävissä 24/7
- Täysin sähköinen prosessi
- Nopea käsittely
- Selkeä verkkosivusto
Miinukset
- Ei puhelinpalvelua
Yhteydenpitotavat ja palveluajat
Laadukas asiakaspalvelu on tärkeä osa jokaista lainapalvelua. Kulutusluotottaja.fi palvelee sinua monipuolisesti verkossa, ja olemme koonneet tähän kattavan yhteenvedon tavoistamme auttaa sinua laina-asioissa.Yhteydenottotapa | Palveluaika | Käsiteltävät asiat |
---|---|---|
Verkkolomake | 24/7 | Lainahakemukset, yleiset tiedustelut |
Sähköinen asiointi | 24/7 | Lainapäätökset, dokumenttien toimitus |
Verkkosivuston ohjeet | 24/7 | Lainaehdot, hakuprosessi, usein kysytyt kysymykset |
Chat-palvelu | Arkisin 9-17 | Nopeat kysymykset, tekninen tuki |
Puhelinpalvelu | Arkisin 10-16 | Henkilökohtainen neuvonta |
Usein kysytyt kysymykset
Mitkä ovat Kulutusluotottaja.fi:n asiakaspalvelun aukioloajat?
Asiointiaika on arkisin normaalina toimistoaikana klo 9-17. Palveluajat voivat vaihdella sesonkien mukaan, joten tarkistathan aina ajankohtaiset aukioloajat verkkosivuiltamme.
Miten voin tunnistautua turvallisesti verkkopalvelussa?
Verkkopalvelussa käytetään vahvaa tunnistautumista pankkitunnuksilla, mikä on turvallinen ja luotettava sähköinen tunnistus tapa asioida Kulutusluotottaja.fi-palvelussa.
Kuinka nopeasti saan vastauksen verkkolomakkeen kautta?
Verkkolomakkeen kautta lähetetyn yhteydenottopyynnön vastausaika on tavallisesti 1-2 arkipäivää. Käsittelyaika voi vaihdella ruuhkatilanteen mukaan, mutta pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.
Milloin chat-palvelu on käytettävissä?
Online-chat ja reaaliaikainen keskustelu ovat käytettävissä arkisin klo 9-17. Pikaviestipalvelun kautta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös muina aikoina, ja palaamme sinulle seuraavana arkipäivänä.
Mitä tietoja tarvitsen ottaessani yhteyttä asiakaspalveluun?
Pidä yhteystiedot ja henkilötiedot valmiina, kuten nimesi, henkilötunnuksesi ja mahdollinen asiakasnumero. Lisäksi on hyvä kertoa lyhyesti, mitä asiasi koskee.
Voiko lainahakemuksen jättää viikonloppuna?
Lainan hakeminen onnistuu kulutusluotottaja.fi -palvelussa vuorokauden ympäri, sillä online-hakemus toimii täysin automaattisesti. Hakemuksen jättö on mahdollista milloin tahansa viikon jokaisena päivänä.
Miten voin muuttaa olemassa olevan lainani ehtoja?
Lainaehtojen muutos onnistuu ottamalla yhteyttä lainanantajaan joko puhelimitse tai verkkopankin kautta. Sopimusmuutos voi koskea esimerkiksi kuukausierän suuruutta, laina-aikaa tai maksupäivää, ja lainan muokkaus käsitellään aina tapauskohtaisesti.
Onko mahdollista hoitaa kaikki laina-asiat verkossa?
Nykyään verkkoasiointi mahdollistaa laina-asioiden hoitamisen täysin digitaalisesti alusta loppuun. Kulutusluotottaja.fi tarjoaa kattavat online-palvelut, joiden kautta voit hakea lainaa, allekirjoittaa sopimukset ja hoitaa lainan takaisinmaksun sähköisesti. Digitaalinen palvelu on käytettävissä ympäri vuorokauden pankkitunnuksilla.
Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun kiireellisessä asiassa?
Kiireellisessä asiassa saat nopeimman vastauksen soittamalla suoraan asiakaspalvelunumeroomme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kulutusluotottaja.fi. Pikaista yhteydenottoa vaativissa tilanteissa puhelinpalvelumme on tehokkain tapa saada yhteys.